شوک جدیدی که به مسافران نوروزی وارد شد 
کد خبر: ۳۰۸۰۱۹
تاریخ انتشار: 2024 March 14    -    ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
 قیمت هتل در تعطیلات عید نوروز افزایش پیدا می‌کند،‌ آنقدر که خیلی‌ها دنبال اقامتگاه‌های ارزان می‌گردند تا خرج سفرشان سر به فلک نکشد. اما بعضی‌ها هم هستند که دوست دارند برای خودشان در این روزهای تعطیل سنگ تمام بگذارند و در هتل لوکس اقامت کنند.
 قیمت هتل در تعطیلات عید نوروز افزایش پیدا می‌کند،‌ آنقدر که خیلی‌ها دنبال اقامتگاه‌های ارزان می‌گردند تا خرج سفرشان سر به فلک نکشد. اما بعضی‌ها هم هستند که دوست دارند برای خودشان در این روزهای تعطیل سنگ تمام بگذارند و در هتل لوکس اقامت کنند. تا دلتان بخواهد هم هتل لوکس با اتاق‌های گران قیمت داریم. البته بررسی‌ها نشان می‌دهد همین اتاق‌های لوکس با قیمت‌های آنچنانی هم ظرفیت چندانی ندارند وخیلی از آنها برای ایام عید رزرو شده‌اند و کسانی که می‌خواهند در این هتل‌های لوکس اقامت کنند باید منتظر کنسلی‌ها بمانند.
 
شوک جدیدی که به مسافران نوروزی وارد شد 
 
دردسرتان ندهیم، اگر یک زوج بخواهند در تعطیلات عید در یکی از شهرهای بزرگ هتل انتخاب کنند و اتفاقا دست روی گرانترین سوییت تا اتاق بگذارند باید حداقل ۱۵ میلیون تومان و حداکثر ۱۹۰ میلیون تومان برای سه شب و چهار روز اقامت هزینه کنند. درست خواندید،‌۱۹۰ میلیون تومان برای سه شب اقامت در یک هتل لوکس در ایام عید. یعنی چیزی حدود قیمت یک ماشین پراید سال ۸۳ تا ۸۵ یا هزینه پول پیش یک آپارتمان ۶۰ متری در غرب تهران و ...
 
روزنامه هفت صبح

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار